Fyller år om 1 och en halv månad ;) Önskelista: del 1

Hej bloggen!
Nu tänkte jag visa er vad jag önskar mig när jag fyller år:
Denhär mascaran ifrån Isadora, den släpps i butik imorrn. Ska kanske köpa den för jag ska åka och handla lite för pengarna jag fick i julklapp :)
Imorrn så kostar den bara 99 kronor på Kicks!! (ord. typ 129)
Wet n Wild CoverAll Concealer PaletteEn flerstegs concealer ifrån wet n wild. Var nära på att köpa denna på Ullared när jag var där för drygt en månad sedan men så ropade min lillastsyter på mig och så glömde jag den, sånt händer (där kostade den bara 24 kronor). På eleven.se så kostar den 70 kronor.
Demhär godbitarna ifrån H&M, min mamma har ett par conjaks färgade (stavning) likadana. Dem är huuur sköna som helst. Just nu kostar dem bara 199:- på H&M. Kanske ska köpa dem om jag får för mamma, honn tycker typ att jag är för liten för typ ''höga'' skor och kan kanske hålla med henne men dem är ju såå snygga.
Denhär lilla guldklimpen finns på H&M för typ 50 kronor, ett helt otroligt pris tycker jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0