Julafton

Äntligen är det julafton. Den mysigaste dagen under hela året. ♥ Denna julafton är jag hos min pappa, så det är bara han och jag som firar. Men det går lika bra det. =) Igår på kvällen fick faktiskt jag öppna lite julklappar i förväg, haha. 5 stycken. Då fick jag en rubiks kub (ni vet en sån med en massa färger, och så ska man snurra o snurra tills det är en färg på var sida på kuben. En sån man får gallfeber på. Och det retar han mig med hela tiden, lol), en chokladask med tryffel-bitar. Jättegod verkligen, sedan fick jag ett par morgontofflor, en mysig filt, och en sminkbos med ögonskuggor, läppstift, kajal, eyeliner och rouge. Det är väldigt pigmenterat, och jättebra kvalité. :) Jag fick även öppna ett paket nu, och då fick jag en morgonrock. Har på mig den nu, den är jättegosig! Jag önskade mig verkligen en sån här, så är jätteglad för den. Vid 3 är det Kalle anka på TV:n, det är som en tradition att titta på det. Så jag och pappa ska titta på TV sen, och så är det dags för att öppna alla julklapparna! :D Jag har köpt 3 paket till pappa, förresten. Igår öppnade han en utav dom, och då fick han den nya filmen "Jägarna 2". Vill själv verkligen se den, men pappa tycker att den faktiskt är lite otäck för mig. Men så är det. Sedan så kan jag faktiskt säga till er vad dom 2 andra är. Jo, det är en snöborste. Den är rosa (för att retas, haha!) och på ena sidan utav den så är det en borste och på andra en is-skrapa till t ex bil-rutorna. Han får även en sak man sätter på skon, det är som piggar man liksom sätter under skosulan, så halkar man inte lika lätt på is. Tror det är bra julklappar till honom faktiskt! :) Jag komemr även få klappar utav mamma o kusinerna sen, men detta handlar liksom bara om mig o pappa. Men, nu har ju jag bara snackat om ´mina och pappas julklappar. Vad har ni fått? Kommentera! skulle vara kul o veta. :) Men kom ihåg att man ska vara tacksam vid julen. Det handlar inte om jättemånga julklappar. Utan det handlar om gemenskapen och stämningen. Glöm inte det. ♥ Det går inte att lägga in bilder, det är nåt knas med blogg.se så ikonerna är typ borta. Men men. Kram Elina! <3 OBS! shit, det går inte att göra mellanrum mellan raderna heller. Ursäkta för fult inlägg, och svårt att läsa. Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0