Merry Christmas :)

Hej bloggen! God jul, äntligen julafton :D Nu sitter jag och äter lite mjölkcholad, lyssnar på Justin Bieber och myser. Ska snart till bästisen och lämmna en julklapp till henne <3 Imorse så fick jag en datorväska, LOVE :) Har velat ha en huuuur länger som helst. Hoppas att ni har det mysigt också :D Klockan 3 blir det Kalle efter det så kommer kusinerna, julmiddag blir det runt 6-tiden och sen är det bara att vänta, vänta och vänta lite till. Jag tror att emellan maten och tomten blir det julgodis och kanske lite julmusik. Senare på kvällen kommer tomten. Forsätt ställa frågor i min frågestund så ska jag efter jul göra svaren i en video. Just det, efter jul har ni 2 videosar att se fram emot: - Julklappshaul - Frågestunden Hoppas ni får en lika mysig jul som jag kommer ha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0