Vem är: Elina

Hej bloggen!
Guuuud, förlåt att jag inte har skrivit någonting alls förrän nu, grejen är den att jag inte hade lösenordet, och jag kunde inte få kontakt med linnea osv.. ja, lång historia. Men nu så kommer ni få se mycket utav mig, haha!
Jag tänkte bara berätta lite om mig själv nu, så kommer det komma upp en video om hur man gör dom perfekta röda läpparna från mig senare ikväll:

Jag heter då Elina, och är 11 år gammal ung. Jag fyller år 1 december och älskar dans, skönhet, fotografering och att jaga med min älskade lilla otto (hund). Han är förrsten blandras, typ drever och tax. :) Han är urgullig, looooovar. Mina föräldrar är skilda, så om ni märker att jag ibland har bättre kvalitét på mina bilder plötsligt, så är det för att jag är hemma hos min pappa. Där har jag/vi närmligen en digitalkamera, hehe.

Om ni har fler frågor om mig, så kan ni jättegärna ställa dom i min frågestund som jag har på YouTube! (videon: http://www.youtube.com/watch?v=GD2vxr_YkFw) Så om ni har frågor så ska ni helst skriva dom som kommentarer till den videon på youtube, men kan ni inte det så kan ni skriva frågan i en kommentar till DETTA inlägget. Jag kommer bara svara på frågor till detta inlägget. :)



Såhär kommer min signatur-bild se ut hädanefter. Iaf tills jag byter den.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Elina!

Jag har följt din egna blogg förut och jag vill säga att du är jätte fin och gullig tjej! :)

Kan inte du försöka hinna med många videor innan jul, julsminkningar och sådär?



Kram

2011-12-19 @ 07:04:43
Postat av: hejjjj

Hur gammal är du lixom ?

2011-12-19 @ 18:26:40
Postat av: Anastasia

Hejhej!



Kan du tipsa om bra sidor där man kan köpa smink? för billiga priset och bra kvalite, jag vet redan om elf, men vet du fler? :)

2011-12-20 @ 02:04:59
URL: http://www.mondoblog.se/anastasia
Postat av: Julia

Hej Elina!<3

Jag har lite frågor till dig!

- Kan inte du visa ditt rum i en video? Asså ditt rum hemma hos din pappa? :D<3

- Vilken klass går du i?, du är jätte fin! :)

- Vad är din favorit färg?

- Vad är ditt favorit plagg?

- Vilken är din favorit ögonskugga och varför? :)



Svara gärna i ett videoinlägg!

Kram.

2011-12-23 @ 16:09:44
URL: http://fotbolljulia.blogg.se/
Postat av: alva

hej! hur gamla är du och linnea? :)

2011-12-26 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0