Hur jag förvarar mitt smink!




Kommentarer
Postat av: alwi

hej! asbra,men kan inte du göra en video när du visar alla dina borstar? :D

2012-01-04 @ 14:41:55
Postat av: Hanni

ÄLSKAR DINA VIDEOS!!!!



Stor beundrare!! Jag är 10 år Och mycket utav det jag lärt mig innom smink har jag fått från dig!!!!!



En fråga: Kan du säga några saker som man Måste ha innom Makeup Azzå bara det viktigaste!!!!



Detta är min blogg, komentera gärna!!



www.goldenlife.blogg.se

2012-01-04 @ 20:00:19
Postat av: Wilma Danielsson♥

Hej, jag har kollat igenom dina videos ett tag nu, jag undrar om inte du kan lägga upp en till video när du sjunger, skulle vra super kul nea C:



Kram♥

2012-01-05 @ 09:59:56
URL: http://wilmadanielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0